Krajowa Konferencja
Wytwarzania Gier Komputerowych
Gdańsk 6 - 8 września 2013

Warsztaty

Warsztaty

Tworzenie wymiatających animacji 2D na kościach przy użyciu Spine

W czasie warsztatów będziecie mogli podejrzeć jak w miarę prosty sposób stworzyć realistyczne animacje 2D w programie Spine (http://esotericsoftware.com/). Poznamy sposoby projektowania postaci, które sprawią, że łatwo będzie ją animować oraz ogarniemy eksportowanie animacji w taki sposób, aby łatwo się z nią później pracowało programistom.


Concept Art

Warsztaty z concept artu organizowane przy współpracy z Potęgą Obrazu. Będzie to spotkanie dla artystów na różnym poziomie zaawansowania, którzy chcieliby zgłębić tematy związane z kreowaniem światów w grach: postaci, przedmiotów, lokacji czy pojazdów.


Unity

W trakcie warsztatów organizowanych przez Fuero Games będzie istniała możliwość nauki podstawowych oraz średniozaawansowanych technik umożliwiających stworzenie gier na urządzenia mobilne z wykorzystaniem silnika Unity. Warsztaty będą prowadzone przez osoby, które posiadają kilkuletnie doświadczenie w pracy z silnikiem Unity.