Krajowa Konferencja
Wytwarzania Gier Komputerowych
Gdańsk 6 - 8 września 2013

Showcase - uczestnicy WGK 2011

Michał Trzaskowski

Projekt gry - Project Ark. Jest to projekt rozbudowanej gry z gatunku „space MMO”, wytwarzanej przy użyciu otwartych rozwiązań „javowych” oraz powszechnie używanych standardów HTML/CSS/javascript (brak potrzeby instalacji plug-inów i rozszerzeń w przeglądarce internetowej) realizowany przez mały 2-3 osobowy zespół hobbistów.


Mariusz Szwoch, Karol Sobiesiak, Zygmunt Szefel, Maciej Wróbel, Mariusz Zdunek

Gra „Inwazja na WETI”. Autorzy: Karol Sobiesiak, Zygmunt Szefel, Maciej Wróbel, Mariusz Zdunek. Opiekun i pomysłodawca: dr inż. Mariusz Szwoch. Afiliacja: WETI PG, Katedra Inżynierii Wiedzy. "Inwazja na WETI" jest grą typu FPS rozgrywającą się na terenie WETI PG. Celem gry jest obrona budynków przed atakiem "obcych". Zaletą gry będzie miejsce jej akcji, humor i ciekawa fabuła. Gra realizowana jest w środowisku Unreal Development Kit i docelowo będzie się składała z 11 poziomów. Dodatkowo dostępny jest tryb zwiedzania budynków Wydziału.



Łukasz Żmijewski

Prezentacja ma obejmować grę tworzoną na konkurs WSOC. FPP w starym klimacie (early 90's), jednakże wykorzystujący bardziej nowoczesne podejście do grafiki, która tylko symuluje stare technologie.


Krzysztof Kluczek

TimeLoop (nazwa robocza) - Gra z gatunku łamigłówki z perspektywy pierwszej osoby. Gracz przemierza instalacje i pułapki, które są nierozwiązywalne w klasycznych warunkach, lecz stają się możliwe do pokonania dzięki nietypowemu przepływowi czasu (np. interakcja gracza z samym sobą z przeszłości). Gra oparta o autorski silnik graficzny i fizyczny.


Tomasz Kaczmarek

Prezentacja gry Sens3s - The Art of Understanding Chapter 1: The eyesight aka Zmysły - Sztuka zrozumienia Rozdział 1: Wzrok . W tym projekcie gracz wciela się w postać osoby niewidomej i próbuje odczuć jak to jest postrzegać otaczający świat bez zmysłu wzroku. Specjalnie dla podjąłem próbę zobrazowania tego jak osoby niewidome postrzegają świat, świat który mogą dotknąć, poczuć, odczuć ale nie zobaczyć. A jednak czy jest tak naprawdę?


Kacper Kwiatkowski

Zgłaszam "showcase" w imieniu czteroosobowej grupy Mean Deviation Games realizującej projekt ATOM. Jest to nietypowa gra logiczno-zręcznościowa w 3D. Rolę awatara gracza pełni Atom - ponoć najpodlejsza kulka we Wszechświecie. Poza tym istota destrukcji, pożeracz czasu, niszczyciel światów, itd. Gracz pomaga mu w realizacji owych niecnych celów korzystając z szeregu różnorodnych obiektów, które napotyka przetaczając się przez kolejne lokacje. Obiekty owe łączą się z Atomem tworząc strukturę o nieraz skomplikowanych kształtach, co dynamicznie wpływa na przebieg rozgrywki. Na WGK chcielibyśmy zaprezentować fragment rozgrywki (dając możliwość zagrania wszystkim chętnym), a także przygotowany wcześniej film i screeny. Filmowa prezentacja gry: http://www.youtube.com/watch?v=1V-EodjR_xk Fanpage na Facebooku (m.in. screeny): http://www.facebook.com/ATOM.The.Game


Zuzana Sokolova

Naszym celem jest zaprezentowanie szerszej publiczności naszego projektu o nazwie Omega Point: Legacy. Mamy zamiar udostępnić uczestnikom wczesną wersję trybu muliplayer naszego projektu. Kilka słów o projekcie: Omega Point: Legacy to kosmiczna strzelanka 2D z wyrazistą fabułą i ciekawym trybem dla wielu graczy. 3 zróżnicowane statki oraz bogaty arsenał broni i ulepszeń sprawi, że każdy gracz odnajdzie odpowiadający mu styl rozgrywki.


Tomasz Dąbrowski

Silnik Unified Theorem Engine / gra LVX Techdemo http://blog.lvxtechdemo.com/ http://www.indiedb.com/games/lvx-techdemo http://www.youtube.com/user/LvxTechdemo http://www.indiedb.com/engines/ut-engine


Przemysław Kłosok

Chciałbym przedstawić gry tworzę na system Samsung Bada. Aktualnie są to 4 tytuły , ale do czasu konferencji będzie ich znacznie więcej. To link do mojej strony http://pk-softdev.manifo.com/


Bartosz Jakusz, Przemysław Kulesza

Town of The Fallen Stone jest grą, która służy głównie za pole doświadczalne dla uczestników koła naukowego PG JUG w którym mogli poprawić swój warsztat programistyczny oraz poznać najnowsze technologie jak jMonkeyEngine. Gra jest z gatunku Real Time Strategy, gdzie świat osadzono w realiach średniowieczno - fantastycznych. Głównym celem gracza jest obrona tytułowego Fallen Stone, przed hordami wrogów. W tworzeniu całej gry uczestniczyło dwóch członków koła, starając się dodatkowo zbadać wydajność różnych rozwiązań oferowanych przez platformę Java oraz poznać w praktyce algorytmy sztucznej inteligencji stosowane w grach.


Mikołaj Kania, Waldemar Korłub, Jakub Krajewski

Nasibu Isle jest trójwymiarową grą RPG, realizowaną w ramach konkursu Imagine Cup 2010. Była ona rozwijana w 4-osobowym zespole i po 5 miesiącach pracy dotarł do półfinału światowego. Nasibu Isle przedstawia cele milenijne oraz problemy z jakimi borykają się mieszkańcy krajów trzeciego świata. Zadaniem gracza jest pomaganie rozwijającej się społeczności w rozwiązywaniu jej problemów. Obejmuje to spełenianie podstawowych potrzeb - zdobywanie wody i żywności, które rozwijają się wraz z rozwojem gry, dzięki czemu gracz musi z czasem nauczyć się budowania domów, organizowania festynów i prowadzenia hodowli zwierząt. Dodatkowo gra stanowi wizualizację rozwiązań opisanych w dwóch publikacjach: "A proposition for integrating elements of game universe by means of behavioral trees" oraz "Smooth start for strategy game development supported by XNA Framework" (Mikołaj Kania, Waldemar Korłub, Jakub Krajewski).


Michał Rokicki

Gizarma to MMORTS którego akcja osadzona jest w świecie przypominającym europejskie średniowiecze. Gracz dostaje pod swoje władanie królestwo, celem gry jest doprowadzenie go do rozkwitu. Aby tego dokonać będzie musiał rozwijać swoje miasta i zakładać nowe, zakładać szlaki handlowe, wchodzić w sojusze lub walczyć. Gra działa jako applet javowy osadzony na stronie internetowej. Obecnie projekt jest w fazie wersji alfa, zostały już przeprowadzone pierwsze testy zamknięte. Devblog projektu: http://www.gizarma.pl, warsztat.gd: http://warsztat.gd/projects.php?x=view&id=485