Krajowa Konferencja
Wytwarzania Gier Komputerowych
Gdańsk 6 - 8 września 2013

Dziękujemy za wsparcie!

Konferencja odbędzie się już lada chwila, pomyśleliśmy zatem, że jest to doskonała okazja, by podziękować tym, dzięki którym do tego dojdzie. Firmom, mediom, instytucjom i ludziom, dzięki którym konferencja otrzymała pomoc w różnych formach, wliczając finansową, materialną i promocyjną.

Naszym Sponsorem Strategicznym jest firma CI Games(dawniej City Interactive), znana między innymi z sukcesu dwóch gier serii Sniper. Obecnie pracujące nad strzelankami  Alien Rage i Enemy Front oraz RPGiem Lords of the Fallen, którego producentem jest Tomasz Gop . Tomasz poprowadzi w sobotę wykład " Like a Boss", będzie mu towarzyszył Michał Kuk

Złotym Sponsorem konferencji jest gdańskie studio Nawia Games . Firma ta od wielu lat dumnie reprezentuje trójmiejski Game Dev, tworząc osiągające sukcesy gry konsolowe i mobilne. Wsławiła się zwłaszcza serią Flick Champions na iOS, której kolejne odsłony powstawały przy współpracy z Chillingo.

Z kolei za rolę Srebnego Sponsora dziękujemy Artifex MundiAutorzy niezwykle popularnych na całym świecie casualowych przygodówek wyciągnęli do nas pomocną dłoń już po raz drugi, także i tym razem okazując się nader sympatycznymi partnerami. Nie zapomnijcie wesprzeć ich na Steam Greenlight!

Firma 11 bit studios przekazała na nasz konkurs Developers Showcase nagrodę główną - potężną kartę graficzną GeForce GTX 690a także egzemplarze stworzonego przez nich hitu Anomaly 2. Prezes firmy, Grzegorz Miechowski, w sobotę weźmie udział w panelu dyskusyjnym pod tytułem " Crunch w polskim Game Devie", z kolei pracujący w firmie projektant  tego samego dnia opowie o prototypowaniu gier. To może być dobra okazja dla osób zainteresowanych pracą w 11 bit studios - firma prowadzi intensywny nabór!

Kolejny z naszych sponsorów - Sii  - jest wiodącą firmą IT mającą jedną z siedzib w Gdańsku, również wspiera nas już po raz drugi. Firma wspiera klientów w zakresie analiz i testów, rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą oraz integracji i utrzymania systemów. Z ramienia firmy na konferencji wystąpi Mateusz Popiel, który w niedzielę poprowadzi prelekcję pod tytułem " JMgL3_HRAG - system proceduralnej animacji postaci organicznych dla platform wbudowanych". 

Wspominaliśmy już o współpracy z firmą  Playsoft specjalizującej się w grach mobilnych. Serdecznie zapraszamy na wykład " Techniki optymalizacyjne w UDK/UE3”, który w niedzielę zaprezentuje Adam Frańczak.

Nie po raz pierwszy współpracujemy także z warszawskim Fuero Games, firmą odpowiedzialną za grę iDolina. Tym razem pełni ona szczególną rolę w WGK - w niedzielę jej przedstawiciele poprowadzą warsztaty z Unity, którym patronuje firm Unity Technologies .

Dziękujemy sklepowi   GOG.com za sponsorowanie sekcji  Gamers Areagdzie dostępne będą udostępnione przez firmę klasyczne gry. 

Dziękujemy również naszym   patronom medialnym , którzy wspomagają nasze wysiłki w dotarciu do jak największej liczby osób zainteresowanych konferencją. Magazyn o grach konsolowych PSX Extreme poświęcił konferencji miejsce w najnowszym numerze, wielokrotnie publikował też informacje o niej w swoim serwisie Internetowym. Pomógł nam także portal  WP.pl , wraz z będącym jego częścią serwisem o grach, a także HCgamer.pl.

Pozostałe serwisy, które pisały o WGK to między innymi: CD-Action, GRY-OnLine.pl, gram.pl, Gamezilla.pl, Polygamia.pl, 1ndie World, trojmiasto.pl, mmtrojmiasto.pl. Dziękujemy!

Na specjalne podziękowania zasługują także  patroni wspierający konferencję:
Ostatnią, ale bynajmniej nie najmniej istotną firmą, którą chcielibyśmy wam przedstawić jest  multiTap , który przygotuje dla naszych uczestników pewną specjalną niespodziankę. Jak piszą o sobie:

Jesteśmy producentem systemów interaktywnych dotykowych, kinetycznych oraz Augmented Reality. Zajmujemy się projektowaniem software'u oraz projektowaniem i produkcją hardware'u.
Działamy wszędzie tam gdzie marketing styka się z zabawą, edukacją oraz businessem.
Celem postawionym przed naszymi inżynierami było ożywienie istniejących powierzchni poprzez zastosowanie interaktywnych, wizualnych technologii dotykowych i kinetycznych.

Przedstawiciele firmy poszukują programistów Unity i Kinect for Windows oraz kamer Prime Sense, zainteresowani będą mieli więc możliwość spotkania ich osobiście. 

Przede wszystkim dziękujemy jednak prelegentom i uczestnikom, dzięki którym już za kilka dni rozpocznie się WGK 2013: I create games!