Krajowa Konferencja
Wytwarzania Gier Komputerowych
Gdańsk 6 - 8 września 2013

iDolina.pl - kulisy produkcji 3D MMO w Unity3D

Stanisław Fiedor (CEO) i Łukasz Raszyk (Leading Unity Engineer), Fuero Games

*Fuero Games*, jako developer iDoliny, pierwszego społecznościowego MMO w 3D osadzonego w polskich realiach, chcielibyśmy zaprezentować proces produkcji projektu dużej skali z perspektywy naszego studia. Naszym celem jest omówienie technologii i rozwiązań, jakie stoją za iDoliną oraz trudności jakie napotkaliśmy podczas etapów projektowania i tworzenia, włączając w to komunikację klient-serwer, mikro-transakcje, ogólną stabilność, wydajność i elastyczność dla użytkowników końcowych. Z dumą możemy zaprezentować nasze własne rozwiązania jak serwer socketowy do wydajnej komunikacji baza danych - gra działającej w Unity wielowątkowo. Nasza prezentacja będzie świetną okazją dla małych i średnich studiów oraz początkujących twórców gier, którzy są zainteresowani produkcją projektów z gatunku MMO. Pokażemy na własnym przykładzie, jak organizować pracę w zespole i jak unikać poważnych błędów. Chcemy udowodnić, że dzisiaj, mając do dyspozycji najnowsze narzędzia na rynku (włączając w to Unity), tworzenie projektów na tak dużą skalę przez młodych, początkujących, lecz ambitnych, nie jest zadaniem niemożliwym.

Oglądaj