Krajowa Konferencja
Wytwarzania Gier Komputerowych
Gdańsk 6 - 8 września 2013

Badania gier – jak dobrze i tanio przetestować grę?

Stan Just

Wiele studiów deweloperskich ogranicza swoje działania z zakresu QA do debugowania aplikacji, tymczasem obecna technologia umożliwia zebranie znacznie większej ilości informacji o jakości gry jeszcze przed jej premierą! Jaką nazwę wybrać dla gry? Jak gracze docelowi (np. z USA) zareagują na tej pomysł? Czy przygotowany samouczek jest intuicyjny dla np. kobiet między 40-49 rokiem życia? Odpowiedzi na te i podobne pytania można uzyskać względnie łatwo i niedrogo. Na wykładzie przedstawię kilka rodzajów prostych badań marketingowych, użytecznościowych i jakościowych, które opłaca się podejmować nawet dla niewielkich aplikacji. Zaprezentuję jak je przygotować, zrealizować, o czym trzeba pamiętać i ile to kosztuje. To nie będzie prezentacja o debugowaniu gier, tylko o tym jak określić jakość gry przed jej premierą! Zanim stwierdzisz, że robisz najlepszą grę na świecie sprawdź, co myślą o niej inni! Ja Ci podpowiem, jakie pytania zadać.

Oglądaj


Galeria