Krajowa Konferencja
Wytwarzania Gier Komputerowych
Gdańsk 6 - 8 września 2013

Od (web)aplikacji biznesowych po (web)game dev. Testowanie i spełnianie oczekiwań.

Michał Trzaskowski

Kontynuacja zaprezentowanego w zeszłym roku wykładu porównującego proces wytwarzania webowych aplikacji biznesowych oraz gier webowych. Tym razem prezentacja skupi się na aspekcie testowania oraz zaspokajania potrzeb użytkownika / gracza. Prezentacja ponownie odniesie się do praktyk AGILE-owych oraz ich adaptacji (lub krytyki) w świecie game dev. Jak dobrze testować swoje aplikacje i jak mają się do tego oczekiwania klienta ? Jakie błędy najczęściej popełniamy podczas testowania aplikacji webowych ? Jakie narzędzia mogą okazać się przydatne ? Te oraz wiele wiele innych praktycznych i życiowych przykładów z połączenia świata biznesu i gier. Michał Trzaskowski, Lider zespołu oraz software architect ze specjalizacją w interfejsach web-owych. Prowadziłem lub uczestniczyłem w kilkunastu projektach dla dużych i średnich firm związanych z sektorem telekomunikacji, e-commerce, monitoringu i ochrony. Od 6 lat wraz z małżonką tworzymy deweloperski tandem dla firmy TouK (www.touk.pl). Od ponad 2 lat prowadzimy własny projekt rozbudowanej strategicznej gry webowej w realiach podboju kosmosu. W przeszłości projektowałem i tworzyłem rozwiązania informatyczne dla szeroko pojętej automatyki. Aktualnie moje zainteresowania i praca "po godzinach" skupiają się na grach web-owych oraz game community w ogóle. Oczywiście o ile córka nie ma innego zdania o tym co młody tata powinien robić po godzinach :)

Oglądaj


Galeria


Slajdy

Pobierz slajdy »